آمار ناامید کننده مهدی طارمی در لیگ ستارگان

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک روزنامه قطری عملکرد آماری ملی پوش ایرانی تیم الغرافه در فصل جاری لیگ ستارگان را ناامید کننده خواند.

آمار ناامید کننده مهدی طارمی در لیگ ستارگان

به گزارش خبرنگاران، روزنامه استاد الدوحه قطر در مطلبی با عنوان آمار ناامید کننده مهدی طارمی در شروع فصل جاری لیگ ستارگان در شماره امروز خود (پنجشنبه) نوشت: مهدی طارمی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر از نظر آمار گلزنی عملکرد ناامید کننده ای داشت و نتوانست شرایط ایده آلی را رقم بزند. آمار گل های طارمی موید این نکته است و با توجه به ارزش این بازیکن عملکردش نامید کننده محسوب می گردد. این بازیکن ایرانی در نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ ستارگان قطر به تیم الغرافه پیوسته بود و پیش از آن چند فصل برای تیم پرسپولیس بازی کرد. او در آن موقع با تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دوران درخشانی را پشت سر گذاشت و در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر نیز در هشت بازی 5 گل برای تیم الغرافه به ثمر رساند که هیچ کدام از روی نقطه پنالتی نبود. در این هشت بازی الغرافه شش بار به پیروزی رسید و 2 بازی را نیز شکست خورده بود.

در ادامه مطلب رسانه قطری آمده است: پیش از شروع فصل جدید لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه انتظار روشن و مثبتی از مهدی طارمی داشت اما بر خلاف این امیدواری آمار این مهاجم ایرانی بسیار ناامید کننده است. مهدی طارمی در هفت بازی 3 گل به ثمر رساند که یکی از گل ها از روی نقطه پنالتی حاصل شد. الغرافه در این هفت بازی به 2 پیروزی، یک تساوی و 4 شکست دست یافته است. عملکرد مهدی طارمی در جام جهانی 2018 روسیه نیز همراه تیم ملی فوتبال ایران قانع کننده نبود. حالا این پرسش از سوی الغرافه و هوادارانش مطرح می گردد که ملی پوش ایرانی چه زمانی این نمایه منفی از خود را تغییر می دهد و قدرت موردانتظارش را به این تیم خواهد اضافه کرد؟

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1216

به "آمار ناامید کننده مهدی طارمی در لیگ ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ناامید کننده مهدی طارمی در لیگ ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید