احسان حدادی: می توانستم رکوردم را بزنم، تا المپیک 2024 هستم!

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران از اندونزی،احسان حدادی بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی گفت: خواست خدا بود که امشب مدال طلا بگیرم و یک جورهایی رکورددار بشوم. چند سال سخت را پشت سر گذاشتم. آسیب دیدگی و مشکلات زیادی داشتم ولی خدا را شکر چند ماه وضعیتم بهتر شد.

احسان حدادی: می توانستم رکوردم را بزنم، تا المپیک 2024 هستم!

وی اضافه کرد: امیدوارم در فینال لیگ الماس که جمعه برگزار می گردد هم موفق باشم. مردم از من توقع دارند و امیدوارم توانسته باشم برای لحظاتی دلشان را شاد نموده باشم.

پرتابگر دیسک ایران یادآور شد: هدف من این مسابقات نبود. هدف اصلی من المپیک 2020 است. اگر امروز رقابت نزدیک می شد بازهم می توانستم رکورد بازی ها را که دست خودم است بزنم. دوست داشتم آقای شیری هم مدال می گرفت. امیدوارم روزی بیاید که مدال های دو و میدانی بیشتر از تعداد ورزشکارانش گردد. این توانایی را داریم. اگر مسئولان فدراسیون یک مقدار بیشتر و حرفه ای تر به این ورزش نگاه نمایند، می توانیم بیشتر پیشرفت کنیم.

قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی ادامه داد: از پدر و مادرم تشکر می کنم. پدرم در ورزشگاه بود و بعد از 6 ماه او را دیدم. خیلی سخت است که آدم بیرون از ایران چند ماه تمرین کند. از حسین توکلی هم تشکر می کنم که بازگشتم به ورزش را مدیون او هستم. توکلی خیلی به من کمک کرد. به مربی ام هم خسته نباشید می گویم ولی بنده تازه اول راه هستم. همه چیز می خواهد تازه آغاز گردد. امیدوارم مربی ام را حفظ کنیم. کشورهای عربی این مربیان را زود می برند.

حدادی گفت: من نوکر مردم ایران هم هستم و امیدوارم آنها را شاد نموده باشم. مردم ایران در شرایط سختی هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است در دوره بعدی بازی های آسیایی هم حضور داشته باشد و 5 مدال طلای این بازی ها را از آن خود کند؟ گفت: فعلا که هستم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا المپیک 2020 و 2024 هستم. دو و میدانی شرایطش جوری است که تازه از این سن آغاز می گردد و قهرمانانش تا 40 سالگی مدال می گیرند. امیدوارم آسیب نبینم و از سوی مسئولان ورزش حمایت شوم. من 16 سال از عمرم را در ورزش گذاشته ام و توقع دارم به من توجه گردد تا در المپیک بعدی هم مدال بگیرم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 443

به "احسان حدادی: می توانستم رکوردم را بزنم، تا المپیک 2024 هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان حدادی: می توانستم رکوردم را بزنم، تا المپیک 2024 هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید