توخل: خیلی سخت است نیمار به بازی با منچستریونایتد برسد، باید بازیکن جدید جذب کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید خیلی سخت است که نیمار به بازی با منچستریونایتد برسد.

توخل: خیلی سخت است نیمار به بازی با منچستریونایتد برسد، باید بازیکن جدید جذب کنیم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست ودوم لوشامپیونه فرانسه با فزونی 4 بر یک خانگی مقابل رن به صدرنشینی خود استحکام بخشیدند، پس از این بازی با اشاره به مصدومیت نیمار و مارکو وراتی گفت: ما منتظریم تا کار انتقال لئاندرو پاردیس - هافبک آرژانتینی زنیت - نهایی گردد. نگران وضعیت فعلی تیم هستم. ما احتیاج به جذب بازیکن داریم. شاید لازم باشد با توجه به مصدومیت نیمار یک بازیکن هجومی به خدمت بگیریم. ما منتظر لئاندرو هستیم، اما او هنوز به جمع ما ملحق نشده است.

وی ادامه داد: وضعیت ما مشابه به وضعیتی که تابستان داشتیم اما این بار جدی تر است چرا که وراتی و نیمار مصدوم هستند. ما نمی توانیم معجزه کنیم. ما بازیکنانی را در خط میانی نداریم و پنجره نقل وانتقالات زمستانی در آستانه بسته شدن است. باشگاه اهدافی دارد، اما برای رسیدن به این اهداف باشگاه و بازیکنانم باید جاه طلب باشد. ما احتیاج به جذب بازیکنان جدید داریم.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در مورد وضعیت ستاره برزیلی تیمش که از ناحیه متاتارسال - استخوان های کف پا منتهی به انگشتان پا - مصدوم شده و اینکه آیا او به بازی رفت با منچستریونایتد در تاریخ 12 فوریه (23 بهمن) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید یا خیر، گفت: خیلی سخت است نیمار به بازی با منچستریونایتد برسد. روز شنبه هم گفتم که سخت است زمان بازگشت او به میادین را تعیین کنیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم وضعیت نیمار در خاتمه هفته اول که خیلی مهم است، چطور خواهد بود. واکنش او به روند درمانی اش خیلی اهمیت دارد. پس از آن است که می توانیم نظر دقیق تری بدهیم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2518

به "توخل: خیلی سخت است نیمار به بازی با منچستریونایتد برسد، باید بازیکن جدید جذب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: خیلی سخت است نیمار به بازی با منچستریونایتد برسد، باید بازیکن جدید جذب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید