جدایی ساناک مخرب تر است یا جباروف و تیام؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، مربی استقلال تأکید می نماید: آنها پیشنهادهای قابل توجهی نداشتند. شما دیدید که جباروف به قزاقستان رفت و تیام هم به عجمان پیوست. این دو بازیکن از استقلال رانده شدند.

جدایی ساناک مخرب تر است یا جباروف و تیام؟

به گزارش خبرنگاران ، تنها دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در رقابت های آسیایی از دید بیژن طاهری، مربی این تیم، رانده شدن بازیکنانی چون تیام و جباروف از این تیم است. برخلاف صحبت هایی که بعد از اعلام رسمی جدایی ساناک از کادرفنی استقلال از سوی شفر، عده ای نبودن راهبردهای او را علت ضعف استقلال دانسته اند اما طاهری معتقد است این ناتوانی باشگاه در حفظ بازیکنان قبل تیم بوده که به تیم ضربه زده است.

طاهری با اشاره به جدایی ساناک از استقلال و اینکه برخی معتقدند این موضوع روی مسائل فنی تأثیرگذار بوده، می گوید: خیلی ها به این موضوع اشاره می نمایند، اما در استقلال برنامه تمرینی را شفر مشخص می نماید و ما آن را اجرا می کنیم. ما باید در مورد جدایی بازیکنان تأثیرگذار حرف بزنیم که تیم در چنین شرایطی نهاده شد. من بعد از بازی با ذوب آهن به خودم گفتم که این بهترین فرصت برای کسب ستاره سوم است، اما تیم به یکباره خالی از بازیکن شد.

مربی استقلال تأکید می نماید: آنها پیشنهادهای قابل توجهی نداشتند. شما دیدید که جباروف به قزاقستان رفت و تیام هم به عجمان پیوست. این دو بازیکن از استقلال رانده شدند و اتفاقاتی رخ داد که راحت آنها را از دست دادیم.

180 - 10

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 525

به "جدایی ساناک مخرب تر است یا جباروف و تیام؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی ساناک مخرب تر است یا جباروف و تیام؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید