ساخت و ساز غیرمجاز حاشیه رودخانه ها مایه انتقاد است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد بحران استان در فرمانداری ویژه تنکابن با بیان اینکه در مدیریت بحران در همه مراحل قبل، حین و پس از آن وظیفه ماست تا از آماده باش صد در صد خارج نشویم، گفت: روستاهای دهستان سلیمان آباد تنکابن به دلیل تخریب پل در معرض آسیب بوده و باید از همه امکانات برای ترمیم و بازگشایی مسیر بهره گرفته گردد.

ساخت و ساز غیرمجاز حاشیه رودخانه ها مایه انتقاد است

اسلامی افزود: همه دستگاههای دولتی و خصوصی وظیفه دارند در ارسال امکانات و تجهیزات نهایت همکاری همکاری همه جانبه داشته باشند در غیر این صورت مواخذه خواهند شد.

وی باتا کید بر توجه به برقراری عبور و مرور و تاسیسات زیر بنایی در روستاها افزود: لاشه حیوانات مرده جمع آوری گردیده تا آلودگی آب را در پی نداشته باشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر تامین آب و سوخت مورد احتیاج روستاها ادامه داد: جهاد کشاورزی حتما به امور باغی و دامی و کشاورزی مردم رسیدگی نموده و علوفه مورد احتیاج آنان را تامین کند.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف سیستمی توسط دستگاههای اجرایی اعلام کرد: رسوب برداری از رودخانه ها به عنوان یک تکلیف مداوم باید انجام گردیده و کسی نمی تواند در این باره ایرادی وارد کند.

اسلامی گفت: تراز و احجام رودخانه ها بلافاصله تعیین گردیده و ساماندهی آنها در اختیار پیمانکاران مطمئن قرار بگیرد.

وی با تاکید بر ایمن ساز رودخانه ها توضیح داد: سد کشکوه تنکابن در زمره طرح های عمرانی استان قرار می گیرد.

استاندار مازندران گفت: حجم آورده رودخانه چشمه کیله در 150 سال گذشته بی سابقه بوده و باید ثبت تاریخی گردد و در آمد حاصله از این آورده باید صرف ساماندهی رودخانه ها گردد.

وی ضمن انتقاد از صدور مجوزهای غیر قانونی ساخت و ساز در حاشیه رودخانه ها افزود: دستگاههای نظارتی کجا بودند و چرا این مجوز ها صادر شد و اینها مواردی است که باید کنترل گردد.

استاندار مازندران بر سوخت رسانی به 5 روستای محصور در سیل تاکید نمود و گفت : بر آورد خسارت ها هر چه سریعتر انجام گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1261

به "ساخت و ساز غیرمجاز حاشیه رودخانه ها مایه انتقاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و ساز غیرمجاز حاشیه رودخانه ها مایه انتقاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید