فوتبال دنیا، نارضایتی آلگری از عملکرد یوونتوس با وجود برد خانگی مقابل کالیاری

به گزارش مجله سلو بلاگ، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری با وجود پیروزی قاطع تیمش در هفته یازدهم سری A باز هم رضایت کافی نداشت.

فوتبال دنیا، نارضایتی آلگری از عملکرد یوونتوس با وجود برد خانگی مقابل کالیاری

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (شنبه) در هفته یازدهم سری A موفق شد میهمانش کالیاری را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و با کسب دهمین برد خود در 11 بازی اش، صدر جدول را حفظ کند و در عین حال رکورد جدیدی هم برای کسب امتیاز در 11 هفته ابتدایی فصل به ثبت برساند. با این حال ماسمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر از عملکرد شاگردانش رضایت کامل نداشت.

با گل زودهنگام یوونتوس در این بازی که توسط پائولو دیبالا در ثانیه 44 به ثمر رسید، اینطور به نظر می رسید که یووه بر بازی مسلط خواهد بود اما کالیاری مسائل فراوانی را برای بانوی پیر به وجود آورد و شاید نتیجه نهایی بازتاب دقیقی از اتفاقات مسابقه نبود.

آلگری در انتها بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما باید بهتر از این ها دفاع کنیم چون داریم بیش از اندازه گل می خوریم و در دقیقه 85 هم خطر دریافت گل تساوی را به شدت احساس کردیم. اینطور دفاع کردن خسته کننده است و ما به عنوان یک واحد باید بیشتر کوشش کنیم تا نگذاریم کار به چنین مرحله ای برسد. بازی ما در این مسابقه به اندازه کافی خوب نبود. بعد از گل اول هم موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم گل دوم را بزنیم اما از جریان بازی منحرف شدیم. همیشه نباید به این خیال باشیم که می توانیم گل های دوم یا سوم را هم بزنیم. جدول رده بندی سری A

داگلاس کاستا در نیمه اول مصدوم شد و بین دو نیمه جای خود را کوادرادو داد. آلگری درباره مصدومیت بازیکن برزیلی تیمش آن هم در حالی که یوونتوس سه روز دیگر در لیگ قهرمانان میزبان منچستریونایتد خواهد بود، تأکید کرد: او از ناحیه کشاله ران درد داشت و به همین دلیل بهتر بود که ریسک نکنیم. کوادرادو کارش را خیلی خوب انجام داد، هانطور که رودریگو بنتانکور در خط میانی. ما می دانستیم که بنتانکور بازیکن باکیفیتی است و فقط کمی زمان می خواهد. میرالم پیانیچ هم خسته بود و کمی هم درد داشت. بلیز متویدی هم انرژی کافی نداشت. ما باید با دقت تر بازی می کردیم. در هر حال مهمترین چیز این است که حرکات تدافعی مان را بهبود ببخشیم.

کریستیانو رونالدو در این بازی گل نزد اما یک بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد و در نهایت پاس گل سوم یوونتوس را به کوادرادو داد.

آلگری مطرح نمود: او همیشه یک رهبر و یک بازیکن خارق العاده بوده است و این در پاسی که به کوادرادو داد معین بود. این ها بازیکنان متفاوتی هستند که در لحظات سرنوشت ساز همیشه با یک گل یا یک پاس گل فوق العاده تأثیرشان را نشان می دهند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نهایت درباره بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل منچستریونایتد در تورین در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: برای این بازی جورجو کیه لینی و فدریکو برناردسکی آماده اند. ما باید وضعیت قوزک ماریو مانژوکیچ را هم آنالیز کنیم. داگلاس کاستا هم یک درد عضلانی دارد. بازی بزرگی پیش رو داریم و باید صعودمان به دور بعد را در این بازی قطعی کنیم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1632

به "فوتبال دنیا، نارضایتی آلگری از عملکرد یوونتوس با وجود برد خانگی مقابل کالیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نارضایتی آلگری از عملکرد یوونتوس با وجود برد خانگی مقابل کالیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید