منوچهری: محکوم به برد مقابل پیکان هستیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، امین منوچهری در باره بازی پرسپولیس و سپیدرود می گوید: در بازی با پرسپولیس فوتبالی که مدنظرمان بود، انجام نشد. می توانستیم با یک امتیاز ارزشمند زمین را ترک کنیم، اما متأسفانه لحظه آخر گل خوردیم. کوشش می کنیم در بازی های آینده از اشتباهاتمان درس بگیریم.

منوچهری: محکوم به برد مقابل پیکان هستیم

او اشاره ای به اعتراض پرسپولیسی ها به وقت کشی دارد: دروازه بان ما مصدوم شد، اما برای اینکه یک تعویض ما نسوزد سعی کرد تا آخر بازی در زمین باشد و قصد اتلاف وقت نداشت. در چند صحنه بازی هم دیدید که خود آقای کریمی هم دوست نداشتند این اتفاق بیافتد، حتی او در رختکن هم به بازیکنان گفت که دوست دارم تیمم فوتبال بازی کند حتی اگر ببازد.

منوچهری در باره بازی با پیکان معتقد است: ما محکوم به برد هستیم. امیدوارم با تمرکز کافی و استراحتی که تا این بازی داریم به این مهم دست پیدا کنیم. بازی های زیادی در رشت داریم، ان شاءالله از این هفته 3 امتیاز بازی خارج از خانه را هم کسب می کنیم. قطعاً در لیگ می مانیم و به افتادن فکر نمی کنیم.

مهاجم سابق استقلال حرفهایی درباره شهرآورد پایتخت دارد: زیبایی های فوتبال به همین بازی های بزرگ و مهم است. شهرآورد نماد فوتبال ایران است. امیدوارم یک بازی تاکتیکی را از دو تیم ببینیم. طبیعتاً دوست دارم استقلال برنده دربی باشد. اما در کل امیدوارم هر تیمی که لیاقت برد را دارد، پیروز میدان گردد.

230-9

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1043

به "منوچهری: محکوم به برد مقابل پیکان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوچهری: محکوم به برد مقابل پیکان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید