مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه جدید اینستاگرام

به گزارش مجله سلو بلاگ، اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه جدید اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروه های خودروسازی پورشه و هیوندای در نظر دارند طرحی جدید موسوم به WayRay را مورد آنالیز قرار دهند. طرحی که ترکیبی است از واقعیت افزوده و تکنولوژی های هوشمند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل تصمیم گرفته تغییراتی جدید در ماشین حساب خود ایجاد کند. درواقع شرکت گوگل تصمیم گرفته که تغییراتی اساسی در زمینه طراحی ظاهری برنامه های خود ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام به روز رسانی شد. در به روز رسانی جدید، نوعی افزونه نصب گردیده که به کاربران اینستاگرام یاری می نماید خریدهایی قوی تر داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سهام تسلا باز هم سقوط کرد اما این بار نه به خاطر تصمیمات و رفتارهای ایلان ماسک، بلکه به علت لجبازی سرمایه گذاران سعودی.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل قصد دارد یک هدیه ویژه و اختصاصی به کاربران ارائه دهد که رنگ صورتی پیکسل3 است. این موضوع یعنی گوشی مذکور رنگ چهارم خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل به طور رسمی خاطرنشان کرد که برای جبران ضرر حاصل از تعرفه های تجارت با چین چاره ای ندارد به جز افزایش قیمت ها.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 920

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه جدید اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه جدید اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید