کشتی آزاد قهرمانی دنیا، برتری پرویز هادی در دومین کشتی، حسین خانی در ثانیه های پایانی از باروز بازنده شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، در وزن 125 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جهانی مجارستان، پرویز هادی در دومین دیدار خود مقابل نماینده بلاروس به پیروزی رسید.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا، برتری پرویز هادی در دومین کشتی، حسین خانی در ثانیه های پایانی از باروز بازنده شد

به گزارش خبرنگاران، در وزن 125 کیلوگرم رقابت های دنیای مجارستان پرویز هادی پس از پیروزی 11 بر صفر در دور نخست مقابل روبرت باران دارنده مدال برنز اروپا از لهستان، در دور دوم نیز با نتیجه 11 بر 2 مقابل ابراگیم سعیداف دارنده مدال برنز المپیک از بلاروس به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله به مصاف طاها اکگول قهرمان المپیک و دنیا از ترکیه می رود.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست رقابت های دنیای مجارستان مقابل دی لومائو از جزایر پالائو با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید اما در دور بعد در حالی که با نتیجه 3 - 3 از جردن باروز قهرمان دنیا و المپیک از آمریکا پیش بود در ثانیه های پایانی با نتیجه 4 بر 3 باخت و برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور باروز در دیدار فینال باشد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1413

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، برتری پرویز هادی در دومین کشتی، حسین خانی در ثانیه های پایانی از باروز بازنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا، برتری پرویز هادی در دومین کشتی، حسین خانی در ثانیه های پایانی از باروز بازنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید