ارائه تسهیلات به مالکان و متقاضیان سرمایه گذاری در بناهای تاریخی خوزستان

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: در راستای احیای بناهای تاریخی و بهرهبرداری از آنها به مالکان و متقاضیان سرمایهگذاری در این بناها تسهیلات ارائه میدهد.

ارائه تسهیلات به مالکان و متقاضیان سرمایه گذاری در بناهای تاریخی خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده سرپرست معاونت میراث فرهنگی این اداره کل با اعلام این خبر اضافه کرد: این تسهیلات در راستای حفاظت، مرمت و احیای آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی و توسعه گردشگری پایدار و ایجاد اشتغال و سرمایهگذاری برای پویایی و باززندهسازی بناهای تاریخی سطح استان خوزستان پرداخت میشود.

او ادامه داد: از اینرو، سرمایهگذاران واجد شرایط میتوانند در چارچوب ضوابط حفاظت و احیای بناهای تاریخی، با بهرهگیری از تسهیلات بانکی کمبهره، به ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان مراجعه نمایند.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان توضیح داد: در راستای حمایت از بخش خصوصی، ایجاد اشتغال و البته احیای بناها و بافتهای تاریخی که از مهمترین جاذبه های گردشگری هستند، باتوجه به موقعیت و هماهنگیهای ایجادشده، این فرصت وجود دارد تا ضمن رعایت اصول حفاظت و رفتار با آثار تاریخی، شاهد مرمت و احیای آنها باشیم و از سویی نیز موجبات رونق گردشگری در استان خوزستان فرآهم آید.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7290

به "ارائه تسهیلات به مالکان و متقاضیان سرمایه گذاری در بناهای تاریخی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات به مالکان و متقاضیان سرمایه گذاری در بناهای تاریخی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید