برای تغییر وزن تابع نظر کادر فنی هستم، ‬تمرکزم روی قهرمانی آسیاست

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی سوادکوهی چندی پیش پیروز شد به عنوان برترین آزادکار وزن 79 کیلوگرم رقابتهای انتخابی تیم ملی به دوبنده این وزن دست یابد. بدین ترتیب او ملی پوش وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابتهای جهانی 2020 صربستان معرفی گردید که البته این اتفاق به دلیل لغو مسابقات جهانی، رخ نداد.

برای تغییر وزن تابع نظر کادر فنی هستم، ‬تمرکزم روی قهرمانی آسیاست

به هر حال علی سوادکوهی در ادامه فرایند رو به جلوی خود با عقد قرارداد با تیم استقلال، وارد پیکارهای لیگ شد که حضور او در وزن 74 کیلوگرم این مسابقات، ابهاماتی را در مورد تغییر وزنش بوجود آورد. به ویژه آنکه توانست در این وزن از سد مصطفی حسین خانی قهرمان رقابتهای انتخابی وزن 74 کیلو و مدعی اصلی این وزن بگذرد.

به همین دلیل علی سوادکوهی در مورد تغییر احتمالی وزنش برای ادامه حضور در تیم ملی مصاحبه با خبرنگاران گفت: دلیل اصلی حضور من در وزن 74 کیلوگرم، تصمیم کادر فنی و اَرنج تیم استقلال بود، چراکه سرمربی تیم به من در این وزن احتیاج داشت. در نتیجه باید صراحتاً بگویم هیچ فشار و اجباری نیز برای این کار روی من نبود. هر چند که اگر وزنم را کمی کنترل کنم، می توانم با وزن طبیعی 76 کیلوگرم به راحتی در 74 کیلوگرم هم کشتی بگیرم.

وی ادامه داد: با این شرایط هیچ مسئله ای برای رسیدن سر وزن ندارم|، اما همچنان ترجیح می دهم در همان وزن اصلی خودم یعنی 79 کیلوگرم به حضورم در عرصه کشتی ادامه دهم.

سوادکوهی که هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی آزاد حضور دارد در انتها گفت: من برای هر اقدامی تابع تصمیمات و نظر کادر فنی تیم ملی هستم. از سوی دیگر با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم، باید کوشش کنم که بتوانم در این مسابقات حضور یابم و یک مدال خوشرنگ در این رقابت ها کسب کنم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 27225

به "برای تغییر وزن تابع نظر کادر فنی هستم، ‬تمرکزم روی قهرمانی آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تغییر وزن تابع نظر کادر فنی هستم، ‬تمرکزم روی قهرمانی آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید