برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار از محل صنایع دستی در اردبیل

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار از محل صنایع دستی در پی رایزنی با معاونت صنایع دستی کشور اطلاع داد.

برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار از محل صنایع دستی در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی با اعلام این خبر توضیح داد: در پی انتخاب استاندار اردبیل به عنوان رئیس کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانداران کشور و جلسه مشترک با معاونت صنایع دستی کشور در مورد موانع اشتغال زایی حوزه صنایع دستی آنالیز های لازم انجام شد.

او اضافه نمود: تاکید سازمان میراث فرهنگی اشتغال زایی پایدار از محل صنایع دستی است و این مهم را در استان اردبیل نیز دنبال شده اما سال جاری برنامه ویژه جهت اشتغال زایی از محل فراوری صنایع دستی در نظر داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: در سال رونق فراوری، اشتغال زایی صنایع دستی به دلیل کم هزینه و زودبازده بودن مورد تاکید مسئولان استانی است و با توجه به اینکه منابع اولیه فراوری نیز ارتباطی به تحریم ها نداشته و در دسترس است، می توان فرصت های شغلی متنوعی ایجاد کرد.

فلاحی تاکید نمود: در این جلسه مقرر شد تا شهرداران در راه اندازی بازارچه های صنایع دستی مشارکت داشته باشند و تمامی دستگاه ها نسبت به اشتغال زایی صنایع دستی اقدام نمایند.

او اضافه نمود: مسائل هنرمندان و صنعتگران در پوشش بیمه نیز مورد آنالیز نهاده شد تا بتوان نسبت به تشویق هنرمندان جهت افزایش فراوری اقدام کرد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7328

به "برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار از محل صنایع دستی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار از محل صنایع دستی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید