بهترین خدمات گشت های بیوک آدا چیست؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، جزیره بیوک آدا کجاست؟

استانبول دارای مجموعه جزایری است که به جزایر پرنس معروف هستند. در دوره بیزانس وقتی می خواستند شاهزادگانی از قدرت دور باشند، آن ها را به این جزایر می فرستادند. به همین دلیل به آن ها جزایر پرنس (شاهزاده) می گویند. مجموعه جزایر پرنس شامل 9 جزیره هستند که جزیره بیوک آدا بزرگترین و محبوب ترین آن هاست. جزیره بیوک آدا بخاطر وسعت بیشتر، طبیعت زیبا و آرامش محیطش در بیشتر فصول سال با استقبال گردشگران زیادی روبرو است. برای این که از استانبول به جزیره بیوک آدا بروید باید از اسکله های کاباتاش، کادیکوی، بستانچی، سیرکجی سوار کشتی شوید. می توانید از راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول بهره ببرید. به این نکته توجه داشته باشید که جهت سفر به جزیره بیوک آدا یکی از بخش های مهم سفرتان محسوب می گردد، پس تا می توانید از دیدن مناظر زیبا و غذا دادن به مرغان دریایی لذت ببرید. در ورود به جزیره بیوک آدا درشکه های رنگارنگی منتظر شما هستند، پس خودتان را برای جزیره گردی با درشکه آماده کنید.

بهترین خدمات گشت های بیوک آدا چیست؟

مدیریت زمان در سفر به جزیره بیوک آدا

اگر برنامه سفرتان به جزیره بیوک آدا یک روزه است باید به زمان توجه بیشتری داشته باشید. یکی از گزینه ها برای شما که اولین بار است به بیوک آدا سفر می کنید، استفاده از گشت های یکروزه جزیره بیوک آداست. این گشت ها از طرف دفاتر معتبر خدمات گردشگری انجام می شوند. شما با خرید این گشت ها، همراه با یک لیدر، سفر خوبی را از استانبول تا جزیره بیوک آدا تجربه می کنید. زمان سفر از استانبول به بیوک آدا بین 45 دقیقه تا یک ساعت است.

ترانسفر تا جزیره بیوک آدا

یکی از خدمات مفید گشت های جزیره بیوک آدا ترانسفر گشت است. این خدمات سفر به شما یاری می نماید که از محل اقامت تان در استانبول به طور مستقیم به اسکله منتخب گشت، برسید. اگر بخواهید خودتان اختصاصی به جزیره بیوک آدا بروید ممکن است چندین مرحله سفر درون شهری در استانبول داشته باشید تا بتوانید خودتان را به نزدیکترین اسکله برای سوار شدن به کشتی برسانید. از آنجایی که زمان برای گردشگرانی که روزهای محدودی برای تماشای همه جاذبه های استانبول وقت دارند، بسیار مهم است؛ استفاده از گشت های جزیره و خدمات گردشگری می تواند این مشکل را کاملا حل نماید. وقت تان در جابه جایی از محل اقامت تان تا جزیره تلف نمی گردد و نیازی نیست نگران تهیه بلیط از اسکله ها باشید.

راهنمای فارسی زبان در سفر به جزیره بیوک آدا

در سفرهای یک روزه به جزیره بیوک آدا بخاطر این که زمان شما در پیدا کردن جاذبه های بیوک آدا تلف نگردد، راهنمای سفر در گشت های یکروزه بیوک آدا همراه شماست. لیدر به شما یاری خواهد نمود تا از مدت زمانی که معمولا مختصر هست کمال استفاده را از سفرتان ببرید. همینطور لیدر زمان بندی این را دارد که از کشتی که به سمت استانبول می رود، جا نمانید.

رفت و برگشت از استانبول تا بیوک آدا با کشتی

مزیت شرکت در گشت جزیره بیوک آدا این است که شما خریداری بلیط کشتی از استانبول به بیوک آدا را به خدمات گشت واگذار می کنید و دیگر نگرانی تهیه بلیط رفت و یا بلیط برگشت از جزیره را نخواهید داشت.

پذیرایی در راستا استانبول به بیوک آدا

اگر سفرتان از استانبول به جزیره بیوک آدا به وسیله گشت های یکروزه باشد، نهار شما در کشتی خواهد بود. شما می توانید لذت خوردن غذای ایرانی همراه با صدای دلنشین موج های دریای مرمره را در کشتی مسافری تجربه کنید.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دالاهو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6442

به "بهترین خدمات گشت های بیوک آدا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خدمات گشت های بیوک آدا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید