خطیبی: می خواهیم شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشیم، 80 درصد از خواسته های مان در نقل وانتقالات محقق شده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از روند آماده سازی تیمش در اردوی پیش فصل ابراز رضایت کرد.

خطیبی: می خواهیم شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشیم، 80 درصد از خواسته های مان در نقل وانتقالات محقق شده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، رسول خطیبی در خاتمه اردوی پیش فصل تیمش گفت: خدا را شکر به اهداف مان در این اردو دست یافتیم و بازیکنان در شرایط مطلوبی از لحاظ جسمانی و هماهنگی تاکتیکی قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به تمرینات فشرده بدنسازی و تاکتیکی شاگردانش طی 10 روز گذشته اعلام کرد: در این اردو علاوه بر کارهای تاکتیکی، تمرینات بدنسازی را نیز پشت سر گذاشتیم و وضعیت کلی تیم مان مطلوب است.

خطیبی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدارهای تدارکاتی اخیر بیان داشت: همان طور که گفته شد بازیکنان مان از لحاظ بدنی طی دو هفته اخیر تحت فشار بوده اند و در دیدارهای تدارکاتی با احتیاط بیشتری بازی می کردیم تا بازیکنان مان دچار مصدومیت نشوند.

وی ایجاد همدلی، اتحاد و هماهنگی تاکتیکی را از جمله اهداف مدنظر در اردوی 10 روزه ماشین سازان برشمرد و توضیح داد: تیم ما علی رغم اینکه میانگین سنی زیر 24 سال دارد، اما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را شامل می گردد که همین امر مستلزم ایجاد همدلی و هماهنگی بین اعضای تیم جهت رسیدن به موفقیت است.

رسول خطیبی درباره جذب بازیکنان جدید نیز یادآور شد: حدود 80 درصد خواسته های مان در این زمینه محقق شده است و در فرصت باقیمانده نیز تیم مان را کامل تر می کنیم تا شروعی قدرتمند در لیگ را رقم بزنیم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6388

به "خطیبی: می خواهیم شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشیم، 80 درصد از خواسته های مان در نقل وانتقالات محقق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: می خواهیم شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشیم، 80 درصد از خواسته های مان در نقل وانتقالات محقق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید