دیداری که از دو جهت به استقلال لطمه زد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ملاقات با پیکان برای استقلال خیلی خوش یمن نبود و آبی ها به جز 2 امتیاز حساس، 2 بازیکن تاثیرگذارشان را هم به دلیل آسیب دیدگی از دست دادند تا از این بازی خاطرات خوشی برای آنها به جا نمانده باشد. مسعود ریگی و آرش رضاوند بازیکنان ثابت و تاثیرگذار استقلال هستند که در این بازی پس از برخورد با بازیکنان پیکان دچار آسیب دیدگی شدند.

دیداری که از دو جهت به استقلال لطمه زد

آرش رضاوند که در ترکیب ثابت آبی پوشان خوب جا افتاده و صندلی مناسبی برای خودش ایجاد نموده، خیلی زود با مصدومیت روبرو شد و ناچار به ترک زمین گشت.

رضاوند در صحنه ای از بازی بر سر تصاحب یک توپ با محمد خدابنده لو بازیکن پیکان نبرد هوایی داشت که زانوی بازیکن پیکان به پهلوی این بازیکن برخورد کرد تا رضاوند خیلی زود به دلیل مصدومیت ناچار به ترک زمین گردد تا از دقیقه 19 داریوش شجاعیان جای وی را بگیرد.

هافبک میانی آبی پوشان درست ثانیه هایی پیش از خروج از میدان روی بازیکن تیم پیکان مرتکب خطا شد تا از داور کارت زرد بگیرد و با این اخطار اولین استقلالی شد که در این فصل بیشتر از یک کارت زرد از داور گرفته باشد.

مسعود ریگی هم در دقایق پایانی بازی بعد از برخورد با فرزاد حاتمی مهاجم تیم پیکان آسیب دید و جای خود را به فرشید باقری داد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25727

به "دیداری که از دو جهت به استقلال لطمه زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیداری که از دو جهت به استقلال لطمه زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید