سوارس شرط تمدید قراردادش از سوی بارسلونا را فاش کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا شرطی که به موجب آن قراردادش به صورت اتوماتیک از سوی این باشگاه تمدید می گردد را فاش کرد.

سوارس شرط تمدید قراردادش از سوی بارسلونا را فاش کرد

به گزارش خبرنگاران، لوئیس سوارس که این روزها در حال سپری کردن دوره ریکاوری پس از مصدومیت زانوی پای راستش است در گفت و گو با رادیو کاتالونیا فاش کرد در قراردادش با بارسلونا بندی وجود دارد که باشگاه را ملزم می نماید قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

سوارس تا انتها فصل آینده با بارسلونا قرارداد دارد اما به موجب یک بند در قراردادش که کمتر کسی از آن خبر داشت، می تواند یک سال دیگر هم در نوکمپ بماند. در واقع در صورت تحقق این بند باشگاه بارسلونا ملزم به تمدید قرارداد او خواهد شد.

سوارس در این باره گفت: در سال آینده در صورتی که من در 60 درصد از بازی های تیم حضور داشته باشم، قراردادم به صورت اتوماتیک تمدید خواهد شد.

مهاجم اروگوئه ای سپس به این سؤال که چرا در اوایل فصل و زودتر اقدام به درمان مصدومیت خود نکرد هم گفت: من بازی می کردم چون به بازی کردن با درد عادت داشتم. اما وقتی که شما با وجود درد در یک ناحیه از زانوی تان بازی می نماید، به قسمت های دیگر فشار مضاعفی وارد می گردد. من در مواجهه با انتقاداتی که بابت مصدومیتم خیلی قوی هستم، همینطور برای کوشش جهت بازگشت به شرایط قبل.

در صورتی که فرایند ریکاوری سوارس مطابق برنامه و بدون مشکل خاصی پیش برود، او می تواند در اوایل ماه می به تمرینات برگردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13246

به "سوارس شرط تمدید قراردادش از سوی بارسلونا را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارس شرط تمدید قراردادش از سوی بارسلونا را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید