شناسایی 873 مورد مشکوک به کرونا در مبادی ورودی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله سلو بلاگ، استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه غربالگری کرونا در 11 نقطه از ورودی های استان در حال اجرا است، گفت: در راستای اجرای این طرح 873 مورد مشکوک به کرونا مشاهده شد که 121 مورد به مراکز درمانی منتقل شدند.

شناسایی 873 مورد مشکوک به کرونا در مبادی ورودی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار از،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در تشریح آخرین شرایط شیوع کرونا در استان اظهار کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر تعداد مسافرت ها و تردد جاده ای 67 درصد کاهش داشته است.

او با تاکید بر اینکه جهت پیشگیری از کرونا و جلوگیری از شیوع آن در 11 نقطه استان غربالگری انجام می گردد، گفت: در بین شهرها نیز 55 ایستگاه غربالگری سلامت ایجاد شده و یک هزار و 600 نفر در این زمینه فعال هستند.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: از 17 اسفند سال گذشته، 696 هزار و 390 نفر غربالگری شده اند که از این تعداد، 873 مشکوک به کرونا بوده و 121 نفر به مراکز درمان ارسال شده اند و از ورود بقیه به استان جلوگیری شده است.

او یادآور شد: خوشبختانه فرایند مبتلایان و فوت شدگان روبه کاهش است و ظرفیت استان و بیمارستان ها تکمیل نشده و حتی بیمارستان های خصوصی هم آماده شده اند تا در صورت احتیاج به بیماران کرونایی خدمات ارائه دهند که امیدواریم احتیاجی به این کارها نباشد.

تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به یک هزار و پنج نفر رسیده و تا کنون 97 نفر از این افراد جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14391

به "شناسایی 873 مورد مشکوک به کرونا در مبادی ورودی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 873 مورد مشکوک به کرونا در مبادی ورودی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید