پیکان صفر - سپاهان یک ، توفان زرد، دوباره در صدر

به گزارش مجله سلو بلاگ، سپاهان در روزی که احتیاج به کسب پیروزی و بازگشت به صدر جدول داشت، دومین شکست را به حسین فرکی تحمیل کرد تا بازی را به سود خود تمام کند. حالا سپاهان بالاتر از پرسپولیسف صدرنشین لیگ است.

پیکان صفر - سپاهان یک ، توفان زرد، دوباره در صدر

بازگشت سپاهان به صدر

آدینه 26،11،1397، هفته هجدهم از هجدمین دوره لیگ برتر، استادیوم: شهدای شهرقدس، تماشاگر: هزار نفر ، ساعت: 16

پیکان صفر

سپاهان یک

گل: سیاوش یزدانی(11)

داور: حسین زرگر

یاری ها: حسن ظهیری، یعقوب سخندان

اخطار: سعید آقایی(سپاهان)

بازیکن برتر: سیاوش یزدانی(سپاهان)

پیکان:

مهدی امینی، مهران موسوی، حجت حق وردی، آرمان قاسمی، مارکو ووکسویچ، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا(65 ماهان رحمانی)، شاهین ثاقبی(81 مهدی مومنی)، سامان نریمان دنیا(74 عیسی آل کثیر)، فراز امامعلی، محمد قاضی

سرمربی: حسین فرکی

سپاهان:

پیغام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان(84 محمد کریمی)، مهرداد محمدی(88 حسن جعفری)، سجاد شهباززاده(77 محمدرضا مهدی زاده)، علی قربانی، کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

سپاهان برای بازگشت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر و پیکان با هدف کسب نخستین پیروزی با کادر فنی جدید پا به زمین چمن استادیوم شهدای شهرقدس گذاشتند. سپاهان با حضور علی قربانی و کی روش استنلی در ترکیب ثابت و همچنین نیمکت نشینی محسن مسلمان و جانشینی مهرداد محمدی از همان ابتدا به دروازه پیکان فشار آورد و در دقیقه 11 به گل فزونی رسید. ارسال مهرداد محمدی از روی نقطه کرنر ابتدا با ضربه کی روش استنلی همراه شد که امینی توپ را برگشت داد ولی در برگشت سیاوش یزدانی حاضر بود و از روی خط دروازه گل اول بازی را وارد دروازه تیم سابق خود کرد.

بعد از این گل، پیکان هجومی تر بازی کرد و چند موقعیت به دست آورد. به عنوان نمونه دقیقه 24ارسال بازیکنان پیکان با دخالت مدافع سپاهان به کرنر رفت. روی کرنر ارسالی شاهین ثاقبی، نیازمند به زیبایی واکنش نشان داد تا بازی مساوی نگردد. در ادامه دو تیم موقعیتی مناسب خلق نکردند تا بازی در نیمه اول با فزونی سپاهان به انتها برسد.

نیمه دوم را باز هم پیکان هجومی شروع کرد و در همان ابتدا می توانست به گل تساوی دست یابد. دقیقه 47 ضربه شاهین ثاقبی را پیغام نیازمند به زیبایی از زیر طاق دروازه بیرون کشید. پیکان با حضور عیسی آل کثیر، چشم به ارسال از کنراه ها و ضربه های سری داشت که این مهاجم و محمد قاضی می زدند. در دقیقه 72 بازیکنان پیکان روی ارسالی که از سمت راست خط دفاع سپاهان انجام دادند، اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت. تصمیمی که برای لحظاتی بازی را متوقف کرد و باعث شد اعتراض هایی به عملکرد حسین زرگر گردد.

ماهان رحمانی از وقتی وارد زمین شد، کفه ترازو را در میانه میدان به سمت پیکان سنگین کرد. او که بیشتر ووکسویچ را در سمت راس صاحب توپ می کرد، بار ها این برنامه را تکرار کرد تا پیکان از ارسال های دفاع راست خود استفاده کند. دقیقه 75 ارسال ووکسویچ از سمت راست خط دفاع پیکان با ضربه سر فراز امامعلی همراه شد اما توپ این بازیکن همانجایی رفت که نیازمند ایستاده بود.

حمله های پیکان در ادامه بازی سودی نداشت و نتوانست نتیجه را تغییر بدهد تا سپاهان در یک بازی خارج از خانه، یک پیروزی ارزشمند کسب کند و دوباره به صدر جدول رده بندی برسد.

670-3

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2818

به "پیکان صفر - سپاهان یک ، توفان زرد، دوباره در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان صفر - سپاهان یک ، توفان زرد، دوباره در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید