چرا پوتین، سیبری را برای تعطیلات انتخاب کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سخنگوی کرملین علت اینکه پوتین منطقه سیبری را برای تعطیلات انتخاب کرد، شرح داد؛ سفر مارس 2021 پوتین با وزیر دفاع روسیه به این منطقه تیتر اصلی خبرهای دنیا بود.

چرا پوتین، سیبری را برای تعطیلات انتخاب کرد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه هوادار پر و پا قرص فعالیت ها و گشت و گذارهای خارج از شهر است و به صورت معمول به منطقه سیبری سفر می نماید. در 2019، رئیس جمهوری روسیه حتی تصمیم گرفت تا تولد 67 سالگی خود را در جمهوری تووا برگزار کند و در آنجا به کوهنوردی پرداخت و در تایگا پیاده روی کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره علت سفر و علاقه پوتین به سیبری گفت، رئیس جمهوری روسیه پس از سفر به این منطقه عاشق آن شده است. سیاستمداران دیگر روسیه نیز آخر هفته های خود را مناطق دیگر کشور می گذرانند که از جمله آنها می توان به شرق دور و منطقه کراسنودار اشاره نمود.

پسکوف اضافه کرد: اما وقتی حرف از تعطیلات چندروزه می گردد، پوتین سیبری را ترجیح می دهد.

در جریان سفر اخیر پوتین به سیبری وی به همراه سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در جنگل قدم زد و از روی یک پل معلق بر روی رودخانه عبور کرد و به تماشای حیات وحش پرداخت.

وزیر دفاع روسیه در یک کارگاه عملی به پوتین طرز ساخت صنایع دستی چوبی را آموزش داد و دو نفر سوار بر خودروی آفرود به تفریح پرداختند.، ایسنا

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31044

به "چرا پوتین، سیبری را برای تعطیلات انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پوتین، سیبری را برای تعطیلات انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید