یعقوب کریمی: پرسپولیس تیم کاملی است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، عرشیا کمک ، در ترکیب تیم سپیدرود بازیکنانی هستند که یا سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند یا این که با پیراهن استقلال مقابل قرمزهای پایتخت ایستاده اند. یکی از آن ها یعقوب کریمی است. بازیکنی که در صورت آمادگی می تواند برای هر تیمی مثمر ثمر باشد. او یکبار در دربی حضور داشته و در آن مسابقه به پیروزی رسیده است. کریمی امروز هم انگیزه های خاص خودش را دارد. او پرسپولیس را تیمی قدرتمند می داند و به همان اندازه هم امیدوار است که تیمش دست پر از میدان خارج گردد.

یعقوب کریمی: پرسپولیس تیم کاملی است

* شرایط سپیدرود برای بازی حساسی مقابل پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل ملوان در جام حذفی چطور است؟

بازی با ملوان و پیروزی در آن مسابقه به لحاظ روحی روانی خیلی به ما یاری کرد و اعتماد به نفس بازیکنان را بالابرد.خدا را شکر در روزهای گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و آرامش خوبی بر تیم حاکم است. خیلی امیدوارم که بازی خوبی را مقابل پرسپولیس ارائه دهیم. اگرچه فکر می کنم که آن ها در بهترین شرایط شان قرار دارند.

*به هرحال پرسپولیس میزبان است و ...

البته بازی با این تیم در استادیوم آزادی آسان نیست و همان طور که گفتید هوادارن شان خیلی خوب از این تیم حمایت می نمایند. اما ما هم ثابت خواهیم کرد که تیم دست و پا بسته ای نیستیم و حتما طرفداران خود را کنارمان داریم.

*چطور؟

پرسپولیسی ها هفته گذشته در لیگ قهرمانان آسیا پیروزی با ارزشی را مقابل الدحیل قطر به دست آوردند و با صعود به مرحله نیمه نهایی این جام به لحاظ روحی در شرایط خوبی قراردارند.

*فقط همین؟

ببینید بازیکنان این تیم چند سالی است که کنار هم بازی می نمایند و هماهنگ هستند. من پرسپولیس را تیم کاملی می بینم. آن ها در هر پست دو بازیکن مطرح دارند.

*البته آن ها دربی را هم پیش رو دارند و شاید به همین دلیل تا حدودی محتاطانه بازی نمایند.

من سابقه بازی در دربی را دارم اما این را هم می دانم که پرسپولیس این بازی را فدای دربی نمی نماید. البته بازیکنان این تیم مثل استقلال خیلی دوست دارند که در دربی حضور داشته باشند.

*به عنوان بازیکنی که سابقه بازی در استقلال را دارد این بازی برای شما حس متفاوتی ندارد؟

طبیعی است که تا حدودی این بازی برای من فرق می نماید و انگیزه های خاصی دارم. اما برایم در حال حاضر موفقیت تیم مهم است و برای رسیدن به آن کوشش می کنم. خیلی دوست دارم حضورم در بازی همراه با گل باشد.

*سپیدرود در انتهای جدول قراردارد و قطعا کار سختی برای جدا شدن از این شرایط دارد.

هنوز تا خاتمه فصل بازی های زیادی باقی مانده و کادر فنی جدید هم یک بازی در لیگ را تجربه کردند. من مطمئنم هفته به هفته شرایط مان بهتر می گردد. از طرفی فاصله امتیازی تیم ها زیاد نیست به طوری که با یک پیروزی می توان از انتهای جدول فاصله گرفت. به همین دلیل از آلان نمی توان هیچ تیمی را کاندید اصلی سقوط یا قهرمان لیگ دانست. ما بعد از این بازی باز هم در تهران باید پیکان بازی کنیم و امیدوارم در نهایت با دست پر به رشت برگردیم.

11-550

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 980

به "یعقوب کریمی: پرسپولیس تیم کاملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یعقوب کریمی: پرسپولیس تیم کاملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید