4 محور محدودیت های کرونایی در تعطیلات شش روزه

به گزارش مجله سلو بلاگ، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا چهار محور محدودیت های کرونایی در تعطیلات پیش رو را تشریح کرد.

4 محور محدودیت های کرونایی در تعطیلات شش روزه

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی درباره محورهای محدودیت های کرونایی در تعطیلات شش روزه پیش رو که از 25 مرداد ماه شروع می گردد و تا 30 مرداد ماه ادامه دارد، گفت: همیشه درباره محدودیت ها چهار محور داشتیم؛ محور اول در زمینه ادارات دولتی بود که همیشه تاکید می شد با یک سوم نیرو فعال باشند، اما در حال حاضر اعلام کردیم که همه ادارات دولتی به جز اداراتی که برای ارائه خدمت به مردم ضروری هستند، تعطیل باشند. در عین حال اعلام کردیم که بانک ها، موسسات اقتصادی و اعتباری، بورس و ... هم تعطیل هستند. بنابراین فقط اداراتی که خدماتشان لازم است آن هم با یک سوم نیرو فعال هستند.

وی اضافه کرد: محور دوم در باره اصناف است که اعلام کردیم که فقط گروه شغلی یک که شامل 22 شغل هستند می توانند خدمات ارائه دهند و سایر اصناف تعطیل هستند که از فردا اجرا می گردد.

رئیسی ادامه داد: سومین محور محدودیت ها در زمینه مراکز فرهنگی، مذهبی و ورزشی اعم از سینما، تئاتر، استادیوم ها و غیره بود که تعطیل هستند. از طرفی بحث برگزاری نماز، عزاداری و دسته روی در فضای بسته ممنوع شد.

رئیسی گفت: محور چهارم هم در زمینه تردد ها بود. همیشه محدودیت در ترددها به صورت ایجاد محدودیت و جریمه یک میلیون تومانی مطرح می شد، اما امروز از ساعت 12 ممنوعیت تردد برقرار است و اگر کسی تردد کند، تخلف نموده و باید با او برخورد گردد اعم از اینکه ماشینش توقیف گردد یا برگردانده گردد.

وی گفت: در عین حال وزارت راه و ناجا هم قرار شد همکاری نمایند و حتی جاده های فرعی را هم تا حد امکان مسدود نمایند. در عین حال اگر کسی در این ایام به علت تردد جریمه گردد، اگر ظرف یک ماه جریمه اش را پرداخت نکند، جریمه به صورت دوبل برایش محاسبه می گردد.

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 35005

به "4 محور محدودیت های کرونایی در تعطیلات شش روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 محور محدودیت های کرونایی در تعطیلات شش روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید