حقیقی: به عنوان پسر پرسپولیس از طرفداران رخصت می خواهم، تمام توانم را برای نساجی می گذارم

به گزارش مجله سلو بلاگ، دروازه بان جدید تیم فوتبال نساجی گفت: به عنوان پسر پرسپولیس از طرفداران این تیم رخصت می گیرم اما بازیکن حرفه ای هستم و تمام توانم را برای نساجی می گذارم.

حقیقی: به عنوان پسر پرسپولیس از طرفداران رخصت می خواهم، تمام توانم را برای نساجی می گذارم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا حقیقی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال نساجی درباره نخستین تمرینش با این تیم گفت: خدا را شکر تمرین خوبی در جلسه اول داشتم و امیدوارم بتوانم در خدمت طرفداران نساجی باشم و با یاری هم تیم را در جدول رده بندی بالا بیاوریم. نساجی بازیکنان خوب و کادرفنی فوق العاده خوبی دارد و کمی زمان می خواهد. امیدوارم با یاری هم تیم را بالا بیاوریم.

وی خطاب به طرفداران تیم نساجی توضیح داد: اول از همه از آنها تشکر می کنم که من را پذیرفتند. امیدوارم هر چه در توان دارم برای تیم بگذارم. می دانم نساجی طرفداران خیلی پرشوری دارد و با اطلاع این تیم را انتخاب کردم. به عنوان پسر پرسپولیس و کسی که سابقه حضور در این تیم را دارم، باز هم از طرفداران این تیم رخصت می خواهم. امیدوارم بتوانم در سال های بعد در خدمت آنها باشم.

حقیقی گفت: فقط یک صحبت در خصوص شک و شبهه که درباره بازی پرسپولیس است، باید بگویم؛ من بازیکن حرفه ای هستم و سال اول و دومی نیست که فوتبال بازی می کنم و هر چه در توان دارم برای نساجی و طرفداران این تیم خواهم گذاشت.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9946

به "حقیقی: به عنوان پسر پرسپولیس از طرفداران رخصت می خواهم، تمام توانم را برای نساجی می گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقیقی: به عنوان پسر پرسپولیس از طرفداران رخصت می خواهم، تمام توانم را برای نساجی می گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید